Scholen en samenwerkingsverbanden kunnen kiezen uit onderstaande mogelijkheden en prijzen. Genoemde prijzen zijn exclusief BTW en zijn vastgesteld voor de .

• Digitaal laten maken van schoolboeken en/of ander lesmateriaal: € 100 eenmalig per boek;
  • Een keuze uit de digitale schoolboeken. Onze collectie vindt u hier. U kiest zelf het aantal boeken naar behoefte van de leerlingen en docenten:
    • € 35,- per boek;
    • Bij aanschaf van 10-19 boeken in één bestelling, 10% korting;
    • Bij aanschaf van 20-29 boeken in één bestelling, 20% korting;
    • Bij aanschaf van 30 of meer boeken in één bestelling, 25% korting;
  • Een abonnement waarmee u onbeperkt schoolboeken bestelt. Vanaf 1 maart 2024 gelden voor PO en VO:
    • School, Stichting of Samenwerkingsverband tot 2.000 leerlingen: € 695 1e jaar en € 495 volgende jaren;
    • School, Stichting of Samenwerkingsverband 2.000 tot 3.000 leerlingen: € 995 1e jaar en € 695 volgende jaren;
    • Stichting of Samenwerkingsverband 3.000 tot 6.000 leerlingen € 1.250 1e jaar en € 895 volgende jaren;
    • Stichting of Samenwerkingsverband 6.000 tot 10.000 leerlingen € 1.500 1e jaar en € 1.100 volgende jaren;
    • Stichting of Samenwerkingsverband 10.000 tot 15.000 leerlingen € 2.000 1e jaar en € 1.400 volgende jaren;
    • Stichting of Samenwerkingsverband met meer dan 15.000 leerlingen € 3.000 en 1.750 volgende jaren.

Een abonnement sluit u af voor drie jaar en is daarna per jaar opzegbaar. De opzegtermijn is één maand. Zorg er dus voor dat uw schriftelijke opzegging uiterlijk één maand voor het verstrijken van het abonnement bij ons binnen is. U kunt uw opzegging sturen naar info@stichtingti.nl.

Begeleiding van dyslexie is altijd maatwerk waarbij u uitgaat van de behoefte(n) van de leerlingen. Met andere woorden: u levert maatwerk. Voor Stichting Toegankelijke Informatie (STI) is maatwerk ook een belangrijk doel. Wij gaan uit van úw vraag naar digitale schoolboeken. In een persoonlijk gesprek nemen we met u door we wat voor u de beste keuze is met de bijbehorende prijs. Voor vragen of voor een vrijblijvende offerte kunt u contact opnemen met info@stichtingti.nl.

Toetsen

Ook uw schooltoetsen kunnen wij voor u bewerken zodat elke leerling meedoet op zijn of haar eigen leesniveau. De kosten zijn € 1,50 tot € 1,75 per pagina, afhankelijk van de compexiteit van de toets. Neem contact met ons op en bespreek voor welk softwareprogramma of welk bestandsformaat u de toets nodig heeft.

Tips

• Groeit het aantal leerlingen met een leesbeperking op uw school? Ook nieuwe leerlingen kunnen onbeperkt gebruik maken van eerder gekochte boeken;
  • Leerlingen en/of ouders bestellen de boeken altijd bij de school. De school bestelt de boeken bij STI;
  • Nieuw boek of methode nodig en u heeft haast? Tegen betaling kunt u het bestand met voorrang laten digitaliseren. Neem contact met ons op en bespreek de mogelijkheden;
  • Heeft u zelf al bewerkte digitale boeken voor dyslexiesoftware die nog niet in onze collectie zit? Tegen een vergoeding nemen wij deze graag van u over. Onze collectie groeit dan nog sneller. Neem contact met ons op via info@stichtingti.nl.